Znalazłam go w Kartuskiej kwiaciarni ;d Oglądałyśmy "Piąty Wymiar" nie powiem, dziwny film :o Potem trochę "Druchny" nie obejrzałam go do końca, ale wydawał się fajny ;) Dzisiaj byłam na koniach. To chyba ostatni raz w tym roku :< nie mam już czasu na jazdę konną. Mam nadzieję, że jeszcze do tego wrócę :d PA : *
sobota, 26 listopada 2011
Cheers to that :)
Wczoraj byłam u Weroniki na urodzinach :d Kupiłam jej taki oto stojak na biżuterię :
czwartek, 24 listopada 2011
Saga Zmierzch
We wtorek byłam w kinie na filmie Przed Świtem cz. 1. Zakochałam się w tym [<3] Wcześniejsze części też były bardzo dobre, ale tak wzbudziła we mnie mocniejsze emocje. W domu od roku miałam Zmierzch, ale jakoś nigdy porządnie się do niego nie zabrałam. Po powrocie do domu od razu zaczęła czytać tą książkę i postanowiłam sobie, że do premiery cz. 2 przeczytam wszystkie części :D Kończę już powoli Zmierzch i planuję kupić sobie kolejną część :)
BTW... Weronika ma dzisiaj urodziny. Jutro idę do niej na wixę :) Zastanawiam się co jej kupić, macie może jakieś pomysły ? : > Będę wdzięczna : )
papap : *
BTW... Weronika ma dzisiaj urodziny. Jutro idę do niej na wixę :) Zastanawiam się co jej kupić, macie może jakieś pomysły ? : > Będę wdzięczna : )
papap : *
wtorek, 22 listopada 2011
Must be funny
Siemka :)
Dziś dodam notkę też ja, Weronika. Pewnie teraz wszyscy są w szoku "Co ona tu robi ?!", ale to jest też mój blog i mam ochotę coś dodać.
W szkole, szczerze mówiąc nie jest zbyt dobrze i paska nie widzę ... Ale z takim podejściem do nauki, nie dziwię się. Dziś akurat mieliśmy 2 wf-y i jestem z lekka zmęczona, chorobą też, bo dopadła mnie niestety. A już myślałam, że ten rok szkolny nie będzie taki, jak poprzedni. Tak już na mnie działa okres jesienno-zimowy. Jak na złość w listopadzie przyszło mi mieć urodziny :< Nie wiem dlaczego, cieszę się na ten jeden dzień, choć nic nie wyprawiam :) Nie chodzi o prezenty, które pewnie tylko od rodziny dostanę. Po prostu od początku miesiąca odliczam dni :D Jeszcze 2 ... Chcę śnieg na 24 listopada ! Obudzić się, poczuć się zupełnie inaczej, niż zazwyczaj, odsłonić rolety i cieszyć się białym puchem :)
Teraz z innej beczki:
Wielbię piosenkę, jej tekst, teledysk, który po prostu mnie rozwalił. Za każdym razem patrzę w ekran w bezruchu. Najbardziej podoba mi się scena, kiedy starsza już Katy przybywa na miejsce wypadku swojego "Johnny'ego Cash'a".
Pewnie będę tu rzadziej, niż Natalia, bo z lekka straciłam zapał do prowadzenia bloga :<
Jeszcze zostawiam zdjęcie - już trochę stare, ale czekam na kogoś chętnego do sesji :
3majcie się :)
sobota, 19 listopada 2011
Hey :D
Wczoraj chciałam coś tutaj napisać, ale nie miałam czasu ;< W środę dostałam już mój prezent na gwiazdkę : ) Jest nim lustrzanka. Bardo się cieszę, bo robienie zdjęć to jest taka zajebista sprawa, a z lustrzanką jest to jeszcze bardziej przyjemne :DWczoraj była w Galerii Bałtyckiej :] Kupiłam sobie sweterek :> Chciałam jeszcze koszulę ale stwierdziłam, że jednak jej nie chcę ^,^ niżej macie jeszcze spodnie, które kupiłam tydzień temu, kiedy byłam z Weroniką w GB :D
spodnie- Pull&Bear 89zł
Macie jeszcze zdjęcie zrobione moim nowym nabytkiem :]
wtorek, 15 listopada 2011
Be proud of yourself
Hey ! Stwierdziłam, że będę dodawać tutaj posty co 2 dzień, bo częściej nie dam rady : > Były u mnie O. i D. Miałyśmy próbę do inscenizacji na polski, ponieważ nasza pani chce odkryć nasze talenty aktorskie :d Podoba mi się ten pomysł, bo możemy na tej lekcji zrobić coś ciekawszego niż przepisywanie regułek do zeszytu, czy robienie jakiś zadań, które w przyszłości nam się do niczego nie przydadzą : ) Ale nie wszyscy z mojej klasy mają takie zdanie jak ja, pewnie dlatego że im w przeciwieństwie do mnie nie chce się uczyć roli. Rozumie to, ale żeby coś w przyszłości osiągnąć trzeba się trochę wysilić. Nic nie przyjdzie samo z siebie. Moim zdaniem szczęściu trzeba trochę pomóc a nie tylko czekać na zbawienie, jeśli ktoś będzie tak myślał to nigdy nie osiągnie czegoś więcej, czegoś czego był by naprawdę dumny : ) Wiem że niektórzy pomyślą sobie "co ta małolata wie ", ale taka jest prawda. Pozdrawiam : ** Natalia
niedziela, 13 listopada 2011
Siemka :>
Wczoraj nic nie dodałam, ponieważ byłam u wujka, było b fajnie :> Na początku nie chciałam jechać, ale jednak pojechałam i nie żałuję :) Nie zdawałam sobie wcześniej sprawy, iż moja rodzina jest taka fajna :p Dzisiaj byłam z Weroniką w GB, było milusio, fajniusio, cukrusio, śmiedziusio w Kubusio, kawusio, karmelusio, itp ; ) Kupiłam sobie spodnie (ciemno-turkusowe) :D Przymierzałam taką fajną koszulę, w której wyglądałam jakbym uciekła z psychiatryka. hahaha :] Ona miała rozmiar 34, a była mi do kola, jak to jest możliwe ? : o
Właśnie obiejżałam nowy teledysk One Direction. Jest taki trochę zwyczajny, ale podoba mi się :) Zobaczcie sami, i napiszcie co o tym myślicie:
piątek, 11 listopada 2011
Ordinary day
Hey :>
Dzisiaj długo przez wszystkich oczekiwany 11.11.11r : ) Parę minut temu była 11:11. Nie wiem dlaczego wszyscy się tym tak jarają, ale to już ich sprawa :] Jest dzisiaj bardzo ładna pogoda, więc planuję się dzisiaj z kimś spotkać. Mam ochot pochodzić po mieście, pogadać i się dobrze bawić :d Ale przed tym muszę jeszcze trochę posprzątać pokój, umyć się i zjeść coś :p Miłego dnia : )
Zdjęcie by Weronika :*
czwartek, 10 listopada 2011
Again here : )
Cześć : *
Tutaj Natalia : > Dawno tutaj nic nie dodawałyśmy. Właściwie nie wiem dlaczego. Chyba poprostu nie miałyśmy czasu :< A więc, w gimnazjum nawet mi się podoba, ludzie też są fajni c: Ogólnie mam zamiar tutaj częściej dodawać notki :] Teraz siedzę na łóżku i cieszę się bo za parę dni dostanę aparat, który mój tata dzisiaj zamówił , jem cukierki, oglądam TV i piszę na GG : )
Tutaj macie moje zdjęcie:
więcej znajdziecie na moim Fotoblogu
P.S. Wie ktoś z was może jak zrobić zdjęcie podczas rozmowy na najnowszym Skype ? : >
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
