środa, 21 września 2011

Everything in one : )

Heyy : ) Tu Weronika . Dawno nie pisałyśmy, ale nie mamy pomysłów na posty, więc jeśli macie jakieś sugestie, piszcie : ) Dzisiejsza notka będzie o moim typowym dniu .
Mój tymczasowy plan lekcji jest taki, że mam zazwyczaj na 8:55, raz na 9:40, więc wstaję o 7:20, lub 8:20 . Oczywiście wykonuję podstawowe poranne czynności, jak siedzenie większości czasu w łazience, jedzenie śniadania, malowanie się. Jednak moim zdaniem lekki podkład + tusz do rzęs to nie jest jakiś mocny makijaż . Idę 10 minut do szkoły, w której prosto mówiąc, mam ADHD :D Jestem wulkanem energii, co nie zawsze jest fajne : < Niektórzy czasem wolą posiedzieć, a ja jestem w nieustannym ruchu : ) Mam lekcje najczęściej do 15:10, wracam do domu, jem coś, oglądam TV, komputer, czasem wychodzę i wieczorem lekcje + TV i łazienka oczywiście . Moim wieczornym seansem są TVN-owe produkcje, zdarza się z TVP "Rodzinka.pl", którą nawiasem pisząc właśnie oglądam . Kładę się chyba stosunkowo szybko jak na mój wiek - 22-23, a i tak nie wysypiam się . I tak mija mój dzień, czysta monotonia . Nie lubię tego .
Cóż, nie mam już o czym pisać : )
Miłej nocy : *


Zostawiam zdjęcia : )

poniedziałek, 12 września 2011

My favourite shops : )

Cześć Wszystkim :D Tu Natalia :)
Wczoraj byłam na urodzinach, kiedy wróciłam byłam zmęczona i jeszcze musiałam odrobić lekcje :D Więc nie dałam rady dodać nowego posta. Dzisiaj zastanawiałam się o czym napisać. Myślałam najpierw żeby zrobić coś takiego jak Weronika (taka niby lekcja zapoznawcza jeśli ktoś nie czytał poprzedniej notki), ale pewnie nie byłoby to tak interesujące. Zrobię to innym razem. Chciałam też dodać pare zestawów, ale jestem do tego za bardzo leniwa :D Dzisiaj napiszę o sklepach do których najczęściej wchodzę : )
A więc zdecydowanie najczęściej wchodzę do H&M, ponieważ moim zdaniem ich ubrania są dobrej jakości oraz są bardzo stylowe i bardzo dobrze się prezentują. Nie ograniczam się jednak tylko do jednego sklepu. W innych też jest wiele ładnych ubrań, często ładniejszych :D Mieszkam około 30 km od Gdańska więc zazwyczaj na zakupy jeżdżę do Galerii Bałtyckiej. Jest tam ponad 200 sklepów więc jest w czym wybierać. I tak kiedy chodzę tam średnio 4-5 godz. Nie jestem w stanie wejść do wszystkich. Wracając do tematu. Drugim sklepem do którego najczęściej wchodzę jest Zara. Mają tam naprawdę fajne ubrania, które są wygodne, ładne i modne. Później wchodzę do Bershki, River Island, Cubus, Pull & Bear, New Look i jeszcze pare innych mniej ważnych, których nazw nie będę pisać, ponieważ ich nie pamiętam : ) Uwielbiam te sklepy, bo zawszę znajdę coś dla siebie i raczej nie żałuję.
A wy do jakich sklepów chodzicie najczęściej ? : >
Miłej nocy wszystkim życzę : **

sobota, 10 września 2011

First time .

Hey tu Weronika : ) Jak pewnie zauważyliście, jest to mój dopiero pierwszy post . Przepraszam was za to, ale mój internet odmawia mi posłuszeństwa, gdy wyczerpuję jego limit, a on buntuje się i "muli", czyli chodzi niemiłosiernie wolno . Ale nie poświęcę całego posta internetowi : )
Postanowiłam, że w pierwszym poście pozwolę wam poznać mnie i że napiszę kilka słów o sobie . Moje imię i wiek już znacie :D Interesuję się wieloma rzeczami, takimi, jak muzyka, moda, ale też z lekka filozofią i nauką . Nie da się ukryć, że czasem jestem nieogarnięta i "ciemna" :D Fascynuje mnie tajemniczość kosmosu i czasoprzestrzeni . Kocham patrzeć w gwiazdy, chociaż wtedy najczęściej ogrania mnie tęsknota i strach, ale zarazem poczucie bezpieczeństwa . Właśnie wtedy lubię zadawać sobie pytania typu "Czy istnieje życie pozaziemskie ?" "Jaki sens ma życie ?" i inne tego typu . Sądzę, że jestem osobą toleracjycją, nie lubię rasizmu, lub gdy ktoś kwestionuje wygląd innej osoby . Chciałabym być osobą wykształconą, dlatego postaram się jak najlepiej ukończyć gimnazjum i iść do liceum w Trójmieście i zakończyć swoją naukę szkolną [ bo człowiek uczy się przez całe życie : ) ] kilkoma kierunkami studiów, bo chciałabym mieć szeroką wiedzę .
A teraz z innej beczki, z beczki ubioru . Nie składam jakichś wymyślnych outfitów, uważam, że ubieram się całkiem zwyczajnie, jak reszta nastolatek . Będę się starała co jakiś czas wstawiać jakieś zdjęcia moich "stylizacji", ale one nie będą was powalać na kolana : ) Tak sądzę . Uprzedam też, że nie należę do "patyków" : < Może i nie jestem jakaś mega grubaśna, ale za to szeroka : ) Zazwyczaj liczy się dla mnie wygoda, ale lubię dni, kiedy trzeba być na galowo w szkole :D Wtedy można ubrać się inaczej, przerwać monotonię, ubrać obcasy :D
Co do charakteru, to jest on na pewno trudny, o czym wiedzą moi znajomi . Ostatnio zauważyłam u mnie nadmiar energii :D Nie wiem, czy się cieszyć, czy martwić . Jestem raczej pyskata [ i zawsze taka byłam :D ] . Nie dam się obrażać, jechać po sobie, a tym bardziej po moich znajomych . Najbliżsi wiedzą, że jestem w środku wrażliwa : ) Płaczliwa okropnie po prostu xd Jak się zdenerwuję, odrazu ciekną łzy :D Nie lubię tego . Szybko się denerwuję, jestem wybuchowa i czepiam się : o Ogólnie, trudna .
Życzę wam miłego wieczoru i takiej samej niedzieli : )
xoxo


Come up to meet you .

Count on me .

love me .
najaktualniejsze - z grzywką : )
Sleepyhead .

I love the way you are .


somoninko ♥



I got nothing but love for you .

 
Trochę dużo tych zdjęć mi się dodało : )
Obyście nie mieli po nich koszmarów, ale jeśli macie to przepraszam :D

Shopping :D

Cześć kochani : D Tutaj Natalia ! Ostatnio nic nie dodawałyśmy z Weroniką, za co bardzo przepraszamy :P
Dzisiaj Byłam z rodzicami zobaczyć stadion "PGE Arena" jest duży i tata mi obiecał że pojedzie ze mną na jakiś mecz na EURO 2012 ! :D Cieszę się : ) Przejechałam stadion pare razy do okoła na rolkach, a potem pojechaliśmy tak sobie do Ikei gdzie kupiłam sobie ładnie pachnącą świecę :] i jakiś biały stolik do pokoju . Kiedy wyszliśmy z Ikei poszłam do Cubusa i kupiłam sobię pare rzeczy, które możecie podziwiać poniżej :D





Wszystkie rzeczy z Cubusa :P

P.S. Napiszcie w komentarzach co chcieibyście zobaczyć na naszym blogu, a postaramy się o to by było tutaj wszystko co chcecie :D
Miłego dnia / wieczoru : **

czwartek, 1 września 2011

1 września !

Hej ! Tutaj znowu Natalia. Weronika ma jakieś problemy z netem więc znowu ja dodaję :D
Dzisiaj rozpoczęcie roku szkolnego ;d Na początku bardzo się denerwowałam, bo nowa szkoła i nowa klasa : ) Ale jakoś dałam radę :P Stwierdziłam, że ta moja nowa klasa jest jakaś dziwna, chociaż połowa jest z mojej starej szkoły :P Jestem ciekawa co oni sobie o mnie pomyśleli :D Mam tylko nadzieję, że nic złego :]
Wczoraj cały wieczór zastanawiałam się co mam założyć. Spodnie czy spódnicę ? : > I w końcu padło na spódnicę, ponieważ tak wyglądam bardziej elegancko ;d Dość już o mojej szkole i ubraniach. Teraz poproszę Was o włączenie tego niżej zamieszczonego teledysku i napisanie co o nim sądzicie ;D


Mi osobiście ten teledysk tak samo jak i piosenka bardzo się podobały :) Chociaż nie zawsze podobają mi się piosenki Lil Wayne ^^ Co Wy o tym sądzicie ?
P.S. Jeśli chcecie zobaczyć więcej moich zdjęć to zapraszam na mojego photobloga: http://www.photoblog.pl/matelkalubifrugo